Fioletowy kapelusik – easel card

Zrobiłam easel card w formie kapelusza. Podobny zrobiłam już jakiś czas temu. Forma ta jest prosta i efektowna i aby ją zrobić nie potrzeba wykrojników – wystarczy talerzyk i kubek do odmalowania kółek 😉 Kapelusik przyozdobiłam „sklepowymi” kwiatkami. Wykorzystałam wykrojniki: Rosy Owl – pasek Dla CiebieCrafty Ann – Flourish14. Papier, z którego zrobiłam kapelusik, to jedna z nagród, którą wygrałam w konkursie: ScrapCafe Pracownia Artystyczna
A teraz sesja fotograficzna mojego kapeusika 😉
kapelusik2 (1)
kapelusik2kapelusik2 (4)kapelusik2 (5)  kapelusik2 (6)  kapelusik2 (3)kapelusik2 (2)
Karteczkę zgłaszam na wyzwanie Fioletowa zaduma ogłoszone na blogu Scrapek.pl
Wyzwanie 39
oraz na wyzwanie Białe kruczki – Kartka w nietypowym kształcie
Wyzwanie7'

Posted on 28 października 2015, in kartki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 10 Komentarzy.

  1. fantastyczny ,jak będę potrzebowała wzór to się zgłoszę 🙂

  2. Bardzo fajny i kreatywny pomysł na kartkę!

  3. Piękny kapelusik:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Białych Kruczków i życzę powodzenia!!!

  4. Absolutnie fantastyczny! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

Dodaj komentarz