Easel card – kapelusik

Postanowiłam zrobić kartkę w kształcie kapelusza, bo zachwyciłam się tą karteczką. Jej autorką jest Paulina – Wiśnia, prowadząca bloga ” Hand made by Wiśnia”
A moja karteczka wygląda tak:
kapelusikkapelusik (1)kapelusik (2)kapelusik (3)kapelusik (4)     kapelusik (5)

Posted on 30 lipca 2015, in kartki, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 12 Komentarzy.

  1. pomysł rewelacyjne ,na blogu u Pauliny byłam jej prace pooglądałam ,robi fajne rzeczy ,ale bloga nie zapisałam ,bo brakuje mi szczegółów hi hi – kapelusze oba są wspaniałe 🙂

  2. Piękny kapelusik 😉

  3. Rewelacyjny pomysł, śliczny kapelusik.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  4. Superancki kapelusz ! W jaki sposób zrobiłaś podpórkę dla niego ?

  5. Reniu, Renatko,Elu, Mirellaj – jest mi bardzo miło, że ta karteczka tak bardzo się Wam spodobała 🙂
    Mirellaj – tu masz link do prostego kursu na kartkę sztalugowa na bazie koła: http://loveforcraftforever.blogspot.com/2012/02/photo-tutorial-on-easel-card.html

  6. To juz mistrzostwo najwyższej klasy 🙂

  7. Świetny pomysł i piękne wykonanie, lepsze od inspiracji.

Skomentuj

