„Tekstylna”

Ostatnio zrobiłam karteczkę dla swojego ucznia, który kończy 20 lat. Mam zawsze problem z męskimi kartkami, a szczególnie tymi dla moich uczniów, bo niby robię kartkę dla faceta, ale jednak o mentalności dziecka. Postanowiłam zrobić kartkę a la koszula, ale ozdobiłam ją kwiatkami (jednak 😉 ). Wykorzystałam niebieski papier Namaste, który potraktowałam brązowym tuszem. Różyczki dostałam w prezencie od mojej koleżanki Marylki – Marylko jeszcze raz wielkie dzięki ❤
Nie wiem jak Wam, ale Alanowi karteczka bardzo się podobała 🙂

dla Alana

Kartkę zgłaszam do zabawy na blogu Namaste – Fan papieru czerpanego – październik
ddf (1)

Posted on 29 Październik 2015, in kartki, męskie, papierowe kwiatki, scrapbooking, urodzinowe. Bookmark the permalink. 4 komentarzy.

  1. wcale się nie dziwię,że się spodobała ,bo kartka superowa 🙂

  2. dziekujemy za zabawe z Namaste 🙂

Skomentuj

