Choinkowe piramidki

Dzisiaj kolejne bożonarodzeniowe karteczki o nietypowym kształcie. Tym razem to choinki-piramidki. Skorzystałam z kursu hani 739. Aby je wykonać, nie potrzeba żadnej maszynki, bo przecież ozdabiać każdy może jak chce 🙂 Ja jednak tradycyjnie wykorzystałam wykrojniki i nimi powycinałam scrapki – głównie z papieru czerpanego Namaste: białyczerwony i zielony. Wykrojniki, których użyłam to: Leane Creatief – ostrokrzew i gałązki jodłowe, Marianne Design – Poinsettia, Craft&yue – Holly leaves i Fir Twig, Marianne Design – Gałązki LR0245 i Świeczki.
 
choinka - piramidkachoinka - piramidka (1)choinka - piramidka (2)choinka - piramidka (3)choinka - piramidka (4) choinka - piramidka (6)choinka - piramidka (7)choinka - piramidka (8)choinka - piramidka (5)            

Karteczki zgłaszam na wyzwanie Białe kruczki – Kartka w nietypowym kształcie
Wyzwanie7'
oraz do zabawy na blogu Namaste – Fan papieru czerpanego – październik

ddf (1)

Posted on 27 października 2015, in bożonarodzeniowe, kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, wyzwania. Bookmark the permalink. 12 komentarzy.

  1. byłam ciekawa czy tego roku będziesz choinki robiła i moja ciekawość została zaspokojona hi hi – są super 🙂

  2. Slicznie Ci wyszly :))

  3. Baaaardzo ciekawa forma, podobają mi się!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Białych Kruczków 🙂

  4. ale smichotki 🙂 smichinki 🙂 dziekujemy za zabawe z Namaste 🙂

Skomentuj

