Jesienne motyle

Dzisiaj karteczka w jesiennych kolorach, w które ubrałam ażurowe motyle tańczące na tle muru (każda cegiełka jest osobno cieniowana tuszem i przyklejana) ukrytego w dzikim winie. To takie moje odzwierciedlenie tęsknoty za piękną polską jesienią.  Do wykonania karteczki wykorzystałam wykrojniki: Memory Box – Grape Vine 99002 winorośl, Crafty Ann Brick Lattice, Creative Expressions – Greek, Memory Box – Isabella Butterfly, Pippi Butterfly i Vivienne Butterfly. 
z muriem i motylami

Karteczkę zgłaszam na wyzwania
„Jesień” – ogłoszone na blogu Craft Passion

wyzwanie11-vert

  „Z murkiem w tle”na blogu Artimeno:
ramka mała!!!

–  „Coś co lata” – na blogu Skarbnicy Pomysłów
skarbnica pomysłów

Posted on 17 października 2015, in bez kategorii. Bookmark the permalink. 11 Komentarzy.

  1. no no – piękna kartka ,jesteś bardzo pomysłowa – brawo i powodzenia 🙂

  2. Piękna karteczka , fajnie zrobiłaś ten murek

  3. Cudna tęsknota za złotą polską jesienią 🙂
    Powodzenia w wyzwaniach.

  4. Kobietki – jest mi bardzo miło, że moje jesienne motylki przypadły Wam do gustu 🙂

  5. Monika (MiniArt)

    Cudna karteczka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

  6. Bardzo ładna kartka 🙂
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów 🙂

  7. Świetna, w przytulnym jesiennym klimacie.
    Jeszcze raz dziękuję za udział w murkowym wyzwaniu Artimeno.

Dodaj komentarz