Bożonarodzeniowa panienka z okienka

Do wykonania dzisiejszej karteczki wykorzystałam przecudnej urody grafikę Janet – Żanety Nawrot
Karteczka prezentuje się tak:
BN 2015 (21)
Przyozdobiłam ją scrapkami wyciętymi za pomocą wykrojników: Craft&yue – Holly leaves, Craft& tuo – Fir Twig CW013, Joy!Craft – Okno, Marianne Design – Poinsettia, Crafty Ann – Brick Lattice

Karteczkę zgłaszam na wyzwanie na blogu Artimeno: „Z murkiem w tle”
ramka mała!!!

oraz  do zabawy na blogu Namaste – Fan papieru czerpanego – październik – wykorzystałam biały i zielony papier czerpany.
ddf (1)



Posted on 18 października 2015, in bożonarodzeniowe, kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, wyzwania. Bookmark the permalink. 10 komentarzy.

  1. cudna ,a te murki są wspaniałe – cała kartka jest bardzo wymowna i bardzo mi się podoba 🙂

  2. Danusiu przepiękna karteczka,moje klimaty 🙂
    Pozdrawiam 🙂

  3. Kolejna cudna. Bardzo ujmująca.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno.

  4. fajnie fajnie 🙂 dziekujemy za zabawe z Namaste 🙂

Skomentuj

