Z murkiem i zegarem

Dzisiejsza karteczka jest nieco inna od ostatnio pokazywanych. Bardzo mi się podoba na kartkach motyw murku, dlatego swego czasu kupiłam sobie taki właśnie wykrojnik. Dzisiaj stworzyłam kompozycję z „resztek” z tego wykrojnika. Cegiełki są pocieniowane tuszem Dovertcraft Premium Pigment Ink – Natural. Dodałam kwiatki z mojej manufaktury, zegar, pasek z napisem i kartka gotowa 🙂 Wykorzystałam wykrojniki:  Crafty Ann – Brick Lattice, Marianne Design – Zegar CR1234, Rosy Owl – Pasek z napisem: dla Ciebie, Memory Box – Grape Vine 99002 winorośl, Crafty Ann – Flourish14, Spellbinders – Spiral Blossom One S4-351 kwiat, Leane Creatief – Kwiat jabłoni
z murkiem i zegarem
Karteczkę zgłaszam na wyzwanie ogłoszone na blogu Artimeno: „Z murkiem w tle”
ramka mała!!!

oraz do zabawy na blogu Namaste – Fan papieru czerpanego – październik – wykorzystałam biały (barwiony mgiełką), żółty i zielony papier czerpany.
ddf (1)

Posted on 16 października 2015, in kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 8 Komentarzy.

  1. superowy pomysł z murkiem ,superowe kwiatki ,tak więc skoro wszystko super to cała kartka też super 🙂

  2. Bardzo fajna karteczka.
    Danusiu u Ciebie nić się nie zmarnuje 🙂
    Życzę powodzenia w wyzwaniu.

  3. Bardzo ciekawa kartka, przepiękne kwiaty i śliczny – pocieniowany murek. Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno. Pozdrawiam.

  4. super 🙂 dziekujemy za zabawe z Namaste 🙂

Skomentuj

