Biały komplet

Dzisiejsza praca jest inspiracją dla Sklepiku Gosi.
Czerwiec, to piękny miesiąc na rozpoczęcie nowej drogi życia. Na tę okazję zrobiłam komplet składający się z kartki i pudełka na nią.
Ozdobą kartki są: ramka wycięta wykrojnikiem Joy!Craft, ramka ze zdjęciem oraz kwiaty wycięte z foamiranu na ciepło. Dodałam też listki: (GOSIA) (1100) SCRAPKI LISTKI – 4szt., (GOSIA) (1101) SCRAPKI LISTKI – 2szt. i półprerełki, tiul i tekturkowy napis, który pomalowałam białym tuszem. Ramka ze zdjęciem przyklejona jest na kostkach dystansujących. Pudełko przyozdobiłam odlewami z masy soft.




Komplecik zgłaszam na wyzwanie:

Aktualne wyzwanie:

Aktualne wyzwanie

 

  A na koniec chciałam podzielić się z Wami moją radością: moja klatka – świecznik, którą zrobiłam dla mamy wygrała wyzwanie „Tajemniczy ogród” na blogu Miszmasz Papierowy. Nie muszę chyba nikogo przekonywać o tym,jak bardzo się cieszę 🙂


Posted on 15 czerwca 2017, in kartki, moje małe sukcesy, scrapbooking, wyzwania, ślub, rocznica ślubu. Bookmark the permalink. 14 Komentarzy.

  1. przepiękny komplet ,wszystko tak pięknie ze sobą współgra ,a pudełko z odlewami przecudne 🙂 gratuluję jeszcze raz wygranej 🙂

  2. Wyjątkowej urody ten komplecik

  3. Komplecik piękny i serdecznie gratuluję wygranej, bo naprawdę zasłużona.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  4. Reniu, Haniu, Elu – dziękuję za miłe słowa i ogromnie się cieszę, że spodobał się Wam mój komplecik 🙂

  5. a ja ciamajda patrzę i patrzę co to za pianka w tej rameczce………….a to zdjęcie haha,super pamiątka

    • Dziękuję Elu – cieszę się, że komplecik Ci się spodobał 🙂 Elu, jak pewnie zauważyłaś, nigdy nie publikuję zdjęć, na których jestem ja lub inni moi znajomi 🙂

  6. Piękny!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

  7. śliczny komplet, podziwiam tak precyzyjnie wygniecione ornamenty! 🙂 dziękuję za zabawę z Filigrankami!

  8. Ammaris Art

    Piękny komplet, delikatny i elegancki 🙂 Bardzo dziękuję za zabawę z Filigrankami i pozdrawiam serdecznie 🙂
    Kasia

  9. Cieszę się, że komplecik został zauważony 🙂

  10. Ale elegancko! Śliczna praca!
    Dziękuje za udział w wyzwaniu ScrapAndMe 🙂

Dodaj komentarz