Z niezapominajkami

Generalnie nie robię prac na zamówienie. Wyjątkiem są prace, które „zamawia” u mnie moja mama. Dzisiejsza karteczka jest jedna z nich. „Wytyczne” były jasne: mają być niezapominajki. Dzięki temu nadarzyła się okazja, by wypróbować w działaniu wykrojnik Joy! Crafts Flowers 6002/0774. Wychodzą z niego niezapominajki wielkością przypominające te, w naturze. Kwiatki wykonane z białego foamiranu na ciepło i barwione pastelami. A karteczka prezentuje się tak


 

Posted on 14 czerwca 2017, in foamiran, kartki, scrapbooking, urodzinowe. Bookmark the permalink. 7 komentarzy.

  1. Piękna kartka Danusiu i cudowne niezapominajki 😃
    Serdeczności przesyłam ❤

  2. jak zwykle kartka pięknie skomponowana 🙂

  3. Piękna i taka niebieska 🙂

  4. Piękna kartka Danusiu 🙂
    Dzięki, że pokazałaś te niezapominajki, bo zastanawiałam się nad kupnem tego wykrojnika – znowu mnie namówiłaś 🙂

  5. Marylko, Reniu, Anettko, Elu – cieszę się, że i ta karteczka zyskała Waszą aprobatę 🙂
    Elu, wykrojnik jest fajny. I nareszcie nie będę musiała wycinać kwiatków dziurkaczem 🙂

  6. Rewelacyjne! Kartka obłędna!

Skomentuj

