Z parasolką, kwiatami i serwetką

Dzisiaj urodzinowa karteczka. Tym razem z parasolką. Dawno nie wykorzystywałam tego motywu. Parasolkę zrobiłam wykorzystując  TEN KURSIK. Aby ją przyozdobić wykorzystałam moje ulubione przydasie, czyli moje foamiranowe kwiatki, serwetkę, sznurek i uwielbiane przeze mnie tekturkowe napisy. Zresztą parasolka też wykonana jest z serwetki 😉 Wszystko na papierze z ulubionym motywem deseczek, na który nakleiłam „łepki gwoździ”. A tak prezentuje się karteczka
parasolka-1
Karteczkę zgłaszam na wyzwania

unnamed-2-768x507
wyzwanie24

Posted on 9 listopada 2016, in foamiran, kartki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania. Bookmark the permalink. 20 Komentarzy.

  1. kartka jest przepiękna ,kursik zapisałam by w razie czego był ,choć nie ukrywam że w taki sposób kwiatków nigdy nie przykleję 🙂

  2. Cudna kartka Danusiu.
    Powodzenia w wyzwaniach 🙂

  3. Cudna Kartka!!!!!Parasolkę przepięknie ukwieciłaś!
    A ja bardzo się cieszę, że mój kurs komuś się przydał:)
    Pozdrawiam serdecznie:) anias DT Artimeno

    • Miło mi Aniu, że spodobała Ci się moja karteczka. A kursik jak widzisz, był bardzo pomocy. Mam nadzieję, ze skorzystają z niego również obserwatorzy mojego bloga 🙂

  4. śliczna, i takie moje kolory

  5. Reniu, Elu Mariolu – cieszę się, że spodobał się Wam moja karteczka 🙂

  6. Delikatna i pięknie ukwiecona praca 🙂

  7. Piękna! Bardzo ładna kompozycja 🙂

  8. Kolejna kartka do zachwycania się.

  9. Piękna ta parasolka, bardzo wiosenna na przekór nieciekawej jesieni!

  10. Wspaniała praca, cudnie „wystrojona” parasolka 🙂 Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft 🙂

  11. Parasolka interesująca 🙂
    Życzę powodzenia w wyzwaniu Kartkowe ABC.

  12. Piękna! A parasolka cudo ❤
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda-sie.pl 🙂

Dodaj komentarz