Zimowo-świąteczne świeczniki

Jak co roku, przed Świętami robię kilka świeczników, więc  i tym razem nie mogło być inaczej. Wykorzystuję do tego szklane pojemniki po dżemach, nutelli, musztardzie i co tam jeszcze pod rękę się nawinie🙂 Tym razem użyłam słoiczków po musztardzie. Przyznaję, mają świetny kształt, ale też jedną wadę… niezmiernie trudno pozbyć się z nich tego papierka z nazwą. Nie wiem jakiego kleju producent używa, ale co się namoczyłam, nadrapałam, to moje. Na szczęście udało mi się pozbyć całej etykiety, a przy okazji na doczyszczenia zużyłam pół zmywacza do paznokci – to się nazywa poświęcenie😉
Słoiczki przyozdobiłam kupiona w pasmanterii wstążką jutową z koronką. Do przyklejenia jej użyłam kleju magik. Na to poprzyklejałam listki i gałązki choinki wycięte z papieru czerpanego, dodałam owoce na druciku i poinsecje, które zrobiłam z foamiranu.
dscn2140
A całość prezentuje się tak:
swieczniki-2swiecznik-lewy-1  swiecznik-2  swiecznik-prawy-2

Posted on 07/11/2016, in bożonarodzeniowe, foamiran, świeczniki. Bookmark the permalink. 7 komentarzy.

  1. jak zwykle zachwycają pięknem i starannością,ale takie właśnie są twoje prace

  2. gruzinowa

    fajowe wykorzystanie szkła – pięknie wyszły ,o kwiatkach nie wspominam ,bo słów brakuje są tak cudne🙂

  3. Śliczne te świeczniki :0
    Etykiety najlepiej zdejmuje się pryskając je preparatem „WD 40” – rozpuszcza każdy klej.

  4. Świeczniki są śliczne, prawdziwy klimat świąt. A tak przy okazji to szklanki, pojemniki plastikowe itp. najlepiej zamaczać w zimnej a nie gorącej wodzie. Klej z etykiet stopniowo po kawałku odejdzie, a w gorącej jakby jeszcze mocniej przywarł do szkła i strasznie trudno się pozbyć etykiet. Wiele razy tak robiłam i na zimno odchodzi bez problemu:). Pozdrawiam cieplutko.

  5. Dziękuję kobietki za miłe słowa i rady jak poradzić sobie z usuwaniem etykiet❤

  6. Na uparte etykiet podobno skuteczne jest moczenie w wodzie z octem. Świeczniki piękne.

Skomentuj

