Jestem szczęśliwa, bo…

… kupiłam wykrojnik – kawałek tortu, a konkretnie ten: CREAlies CCAB05 No. 05 – CREATE A BOX – TORT, który udało mi się kupić w sklepie „od A do Z”A tak prezentuje się w moim wydaniu.
tort - kawałek tort - kawałek (1) tort - kawałek (2) tort - kawałek (3) tort - kawałek (4) tort - kawałek (5) tort - kawałek (6)tort - kawałek (7)
Pudełko przyozdobiłam za pomocą wykrojników: Rosy Owl – pasek dla Ciebie, listki – Rosy Owl Crafty Ann – Flourish14, róża – Nellie’s Choice FLOWER II – SD045, gałązka – Memory Box – Grove Branch 98311 gałązka. Koronka na bocznych ściankach wycięta jest dziurkaczem ozdobnym Martha Stewart – Doily Lace Trim Deep
Kwiatek i listki zrobione są z papieru czerpanego Namaste: zielonego i białego.
Pudełko zgłaszam na wyzwanie Anything Goes –  ogłoszone na blogu sklepu Namaste

oraz do zabawy Poszukiwany Fan Papieru czerpanego

Posted on 6 kwietnia 2016, in papierowe kwiatki, pudełka różne, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania. Bookmark the permalink. 12 Komentarzy.

  1. wiem ,że o nim marzyłaś ,fajnie że Ci się udało – torcik super 🙂

  2. a ja o takim marze, i gdzie go kupić, świetne pudełko 😉

  3. Fajny torcik i widzę, że u Ciebie wiosennie jak za oknem.

  4. No to teraz będziesz szaleć z ozdobami 🙂 Czekam na inne wersje

  5. Mmmmmmm… apetyczny… pistacjowy… Piękny 🙂

Dodaj komentarz