Daily Archives: 5 kwietnia 2016

Zielono mi, czyli trzy kartki sztalugowe

Zaszalałam i zrobiłam trzy kartki sztalugowe. Niby to prosta forma, ale jakże efektowna 🙂
Pierwszą zrobiłam inspirując się karteczką (niestety nie udało mi się dotrzeć do autora). Prezentuje się tak:
zielono mi (1)
Wykonałam ją za pomocą wykrojników: Prima – Parisian lace, Rosy Owl – pasek tło z falbanką, pasek – dla Ciebie, Listki 5, Poppy Stamps – gałązka – pnącze 956, Memory Box – Kaleidoscope Butterfly 98261 – motyl i Moonlight Butterfly 98260, Memory Box – Grove Branch 98311 gałązka.
Kolejna karteczka prezentuje się tak:

zielono mi
Użyłam wykrojników: Marianne Design – Serwetka LR0180, Rosy Owl – pasek tło z falbanką, pasek – Sto lat, Crafty Ann – Flourish14, Sizzix – Black Eyed Susan Marguerite, Memory Box – Grove Branch 98311 gałązka.
Wykorzystałam zielony i biały papier Namaste (kwiatek i listki), dlatego karteczkę zgłaszam na wyzwanie Anything Goes –  ogłoszone na blogu sklepu Namaste

oraz do zabawy Poszukiwany Fan Papieru czerpanego

I ostania z karteczkek

zielono mi (2)
Tym razem wycinałam wykrojnikami: CREAlies CLNEST22XXL No. 22 KWADRATY Z PRZESZYCIAMI, JOY! CRAFTS 6002/0480 – Ramka, Rosy Owl – pasek tło z falbanką, pasek – dla Ciebie, Marianne Design Creatables- róża LR0398