Easel card dla miłośniczki pływania

Zrobiłam dzisiaj sztalugową karteczkę dla młodej miłośniczki pływania.
Wykorzystałam tę grafikę. Karteczkę przyozdobiłam scrapkami wyciętymi wykrojnikami:  CREAlies CLNEST22XXL No. 22 KWADRATY Z PRZESZYCIAMI, Prima – Parisian lace, Rosy Owl – Pasek – tło falbanka i Listki 5, Cheery Lynn Daisy Strip, Elizabeth – Bunch of Flowers – kwiaty, Nellie’s Choice FLOWER II – SD045, Cheery Lynn Olive Branches
easel dla Julki
Kwiatki i listki wykonałam z papieru Namaste: żółtego, białego, wrzosowego i morwowego zielonego.
Karteczkę zgłaszam do zabawy Poszukiwany Fan Papieru czerpanego

Posted on 21 marca 2016, in kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania. Bookmark the permalink. 6 Komentarzy.

  1. Fajna kartka z fajną grafiką ,cudownymi kwiatkami,a wykrojnik z przeszyciami jest super 🙂

  2. śliczna kartka, a myślałam ze przeszycia ręcznie robione

  3. Jestem pewna, że kartka bardzo się spodobała obdarowanej.

Dodaj komentarz