Uszyłam koszulę

Wkrótce jeden z moich znajomych będzie miał urodziny. Z tej okazji postanowiłam mu uszyć koszulę, a ściślej kartkę – koszulę. Troszeczkę nad nią posiedziałam, bo musiałam sobie szablon zrobić. Choć krawcowa ze mnie marna, to myślę, że koszula prezentuje się nie najgorzej 😉 A co Wy o tym sądzicie?
koszula Witka

Posted on 22 Marzec 2016, in kartki, męskie, scrapbooking, urodzinowe. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. rewelacja ,wszystko tak pięknie dobrałaś – super 🙂

  2. najnowszy fason koszuli uszyłaś

  3. Piękna koszula. Dopracowana w każdym szczególe. Super!

  4. No jak tak szyje marna krawcowa to ja dziękuję! 🙂
    Świetna karteczka i dopracowana w każdym szczególe.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  5. jaka piękna- uprasowana i elegancka

  6. Miło mi kobietki, że koszula, którą uszyłam spodobała się Wam 🙂

  7. Koszula elegancka i taka wiosenna.

Skomentuj

