I jeszcze parę świeczników

Powoli kończę pracę nad świecznikami, dlatego jeszcze trochę Was nimi pomęczę. Dzisiaj trzy: 2 pomalowane farbą strukturalną i z aksamitnymi poinsecjami z „odzysku” i jeden z poinsecją, którą zrobiłam z białego papieru czerpanego Namaste, zabarwionego niebieskim tuszem. Owoce głogu pomalowałam na biało farbą strukturalną. Dodałam też pomalowane na złoto szyszki. Do wszystkich świeczników przykleiłam pałeczki cynamonu.
świeczniki BN 2015 (12) świeczniki BN 2015 (11) 
świeczniki BN 2015 (13)świeczniki BN 2015 (13)'świeczniki BN 2015 (13)''

Niebieski świecznik zgłaszam na Wyzwania nie-kartkowe – Scrapowa ozdoba świąteczna
Baner wyzwań
na podobne wyzwanie na blogu Skarbnicy pomysłów

oraz  do zabawy Poszukiwany Fan papieru czerpanego – grudzień

Posted on 2 grudnia 2015, in bożonarodzeniowe, papierowe kwiatki, scrapbooking, wyzwania, świeczniki. Bookmark the permalink. 25 Komentarzy.

  1. chyba starczy dla wszystkich takich piękności

  2. jeżeli chodzi o mnie ,to możesz dalej męczyć ,bo nie dość ,że są piękne ,to jeszcze fajnie opisane 🙂

  3. Piękne te świeczniki 🙂

  4. Danusiu prześliczne są Twoje świeczniki.
    całuski

  5. Pięknie ozdobiłaś obydwa świeczniki 🙂 Dziękujemy za udział w wyzwaniach – DT WN-K i DT AA I SP 🙂

  6. Elu, Reniu,Madziu, Basiu – nie spodziewałam się, że tak bardzo spodobają się Wam moje świeczniki. Dziękuję Wam za miłe komentarze ❤

  7. Bardzo ładna 🙂
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu Wyzwania Nie-Kartkowe 🙂

  8. Pięknie ozdobione, bardzo nastrojowe 🙂
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów 🙂

  9. Pięknie nas męczysz i bardzo nastrojowo.

  10. mina juveler

    piękne świeczniki. dziękuję za dołączenie do Wyzwania Nie-Kartkowego.

  11. Craft Ewelina

    Piękne prace. Dziękujemy za udział w wyzwaniu nie-kartkowym 🙂

  12. Piękne i nastrojowe 🙂
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów
    i życzę wielu twórczych pomysłów w Nowym Roku 🙂

  13. Dziękuję za zgłoszenie pracy na wyzwanie w Niekartkowie. Niebanalny pomysł i piękne wykonanie.

  14. ale super 🙂 Dziekujemy za udział w wyzwaniu fana Namaste

Dodaj komentarz