Z kwiatkiem z nowego wykrojnika

Nie mogłam się powstrzymać i zrobiłam… kwiatek z nowego wykrojnika 🙂 Szukałam go baaaardzo długo. Dopiero przy pomocy Moniki/Oniki 27 udało mi się go zdobyć i jestem z tego powodu przeszczęśliwa 🙂 Moniczko jeszcze raz wielkie dzięki ❤ Chodzi o wykrojnika Sizzix – Black Eyed Susan Marguerite
Tworząc moja karteczkę zainspirowałam się pięknymi kwiatami, tworzonymi przez Monikę Marbella. Do wykonania kwiatków użyłam papieru czerpanego Namaste: żółty, białyzielony. Karteczką zgłaszam do zabawy Poszukiwany Fan papieru czerpanego – grudzień

A to moja karteczka
z nowym z sizzix

Posted on 3 grudnia 2015, in kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. fajna kartka z fajnym kwiatkiem ,szukałaś i szukałaś i Monika znalazła hi hi ,fajnie mieć takie koleżanki 🙂

  2. no jasne nie ma to jak dobre koleżanki 🙂 a szczerze mówiąc,jak widziałam wykrojnik nie myślałam,ze takie fajne kwiatki z niego będą 😛 ale jak co polecam się na przyszłość 🙂 onika27

  3. Szukajcie a znajdziecie, powiedział ktoś. Efekt warty poszukiwań, kartka jest piękna.

  4. ale super karteczka 🙂 Dziekujemy za udział w wyzwaniu fana Namaste

Skomentuj

