Kolejne pudełko a la piramidka

Dzisiaj kolejna odsłona piramidkowego pudełka. Muszę się przyznać, że bardzo mi się ten rodzaj pudełka podoba i co najważniejsze: bardzo szybko i prosto się je robi. Tym razem do ozdobienia wykorzystałam tylko złote stickersy.
piramidka czerwona piramidka czerwona (1) piramidka czerwona (2)piramidka czerwona (3)

Posted on 26 listopada 2013, in bożonarodzeniowe, pudełka różne, scrapbooking. Bookmark the permalink. 14 Komentarzy.

  1. Super pudełeczko 🙂

  2. O jest i czerwone 🙂 – nie miałam odwagi zapytać gdzie czerwone pod poprzednim postem 🙂

  3. kapitalnie wyglądają ,jak znajdę czas to może mi się uda zrobić chociaż jedną ,bo mi się naprawdę podobają 🙂

    • Zachęcam Cię Reniu do zrobienia chociaż jednego, bo nie jest skomplikowane: nie trzeba ciąć, tylko odpowiednio zbigować i pozginać, no i robi się go bardzo szybko 🙂

  4. Fantastyczne pudełko. Czy z jednego kawałka robisz, czy to oddzielne trójkąty?

    • Cieszę się, że pudełko przypadło Ci do gustu 🙂 Robi się go z jednego, prostokątnego kawałka papieru – linka do szablonu podałam w poprzednim wpisie 🙂

  5. Świetne, soczyste pudełeczko!!!! BARDZO mi się podoba- niby skromne, a jednak ma w sobie coś ;-D

  6. Super kartki piramidki. Pewnie będę naśladować.
    Pozdrawiam.

Dodaj komentarz