Bożonarodzeniowe piramidki

Z bożonarodzeniowymi karteczkami w zasadzie skończyłam. Teraz postanowiłam zrobić kilka pudełek z drobiazgami dla znajomych. Chciałam spróbować innej formy, dlatego mój wybór padł na pudełka w kształcie piramidy. Musiałam trochę pogłówkować, bo aniołek, który miał się w nim zmieścić ma ok 9,5 cm wysokości. Mam nadzieję, że udało mi się nie najgorzej poradzić z tym zadaniem. Pudełka robiłam wg tego szablonu.
A teraz uwaga: będzie sporo zdjęć.
Zielona piramidka
piramidka zielonapiramidka zielona (1) piramidka zielona (2) piramidka zielona (3) piramidka zielona (4) 
Niebieska piramidka
piramidka niebieskapiramidka niebieska (1) piramidka niebieska (2) piramidka niebieska (3) piramidka niebieska (4)

Posted on 25 listopada 2013, in bożonarodzeniowe, pudełka różne, scrapbooking. Bookmark the permalink. 4 komentarze.

  1. Świetnie sobie poradziłaś Danusiu – piramidki bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

Skomentuj

