Jeżynówka w nowym ubranku

Chciałam Wam pokazać jakie ubranka skroiłam dla mojej jeżynowej nalewki. Poza etykietą przyozdobiłam je kwiatkami z foamiranu i owocami na druciku. Jak myślicie: Spodobają się?
jezynowka-1 jezynowka-2 jezynowka1-1 jezynowka1-2
Buteleczki zgłaszam na wyzwanie

Posted on 22 września 2016, in foamiran, scrapbooking, ubranka na butelki, wyzwania. Bookmark the permalink. 13 Komentarzy.

  1. oczywiście ,że się spodobają ,nie ma innej opcji 🙂

  2. mnie się już podobają 🙂

  3. Mniam, ja bym na pewno nie pogardziła, świetna robota! Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy!

  4. Cieszę się, że spodobały się Wam moje ubranka 🙂

  5. Cudowny pomysł na ubranko dla butelki. Wygląda wspaniale. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Essy-floresy.

  6. W tak pieknym opakowaniu zawartość będzie podwójnie smakowała! Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

  7. A dlaczego miałyby się nie spodobać? Przecież niczego im nie brakuje.

  8. Bardzo pomysłowe ubranka i przydadzą się również na inne buteleczki. Mi na myśl przyszedł taki domowej roboty sok malinowy….:) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu essy-floresy.

  9. No.. W takim opakowania będzie bardzo smakowała należeć ja. Dziękuję za udział w wyzwaniu. DT Natalia – Essy-Floresy.

Dodaj komentarz