Urodzinowa w ażurach

Zrobiłam kolejną urodzinową karteczkę w moim ulubionym zestawie kolorystycznym. Wykorzystałam do tego wykrojniki: Prima – Parisian-Lace, Crafty Ann Card Cover Maker 7, Marianne Design wykrojniki-cyfry, Rosy Owl – Listki 5, Leane Creatief – Kwiat jabłoni, Marianne Design Flower Fantasy, Nellie’s Choice – Frame Dies Multi Flower MFD020 ramki serwetki.
40 Ali
Kwiatki i listki wykonane tradycyjnie już z papieru czerpanego Namaste: żółtego i zielonego.
Karteczkę zgłaszam do zabawy Fan papieru czerpanego-luty

oraz do wyzwania na blogu Craft Passion- bingo – wybrałam kwiatki-serwetka-napis

Posted on 7 lutego 2016, in kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania. Bookmark the permalink. 12 Komentarzy.

  1. kartka Danusiu jest piękna 🙂

  2. Fajna,kiedy to było 40………

  3. Piękna kartka! Cudnie wyglądają na niej te kwiaty!

  4. Reniu, Elu, Aniu – miło mi, że spodobała się Wam moja karteczka 🙂

  5. Śliczna, ażurowa kartka.

  6. Cudne kwiatki, kartka wygląda trewelacyjnie

  7. Monika MiniArt

    Cudna, elegancka karteczka 🙂
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Craft Passion.

  8. Śliczna:)

Dodaj komentarz