Turkusowo – motylkowo

Dzisiaj chciałam pokazać sztalugową karteczkę w skromnej palecie kolorystycznej: turkusowo-brązowo-ecru. Przyozdobiłam ją motylkami. Wykorzystałam wykrojniki: Rosy Owl – Dla Ciebie,  Memory Box – Lunette Butterfly 98745 motyl i Pippi Butterfly 98508 motyl, Joy – ornament florystyczny [6002/0163], Quickutz Dies – Flourish Borders
sztalugowa z motylem

Kartkę zgłaszam na wyzwania:
1. Skarbnicy Pomysłów: „Coś co lata” – u mnie latają dwa motyle 😉
skarbnica pomysłów

2. Kartkowe ABC – wyzwanie #20 – T jak turkusowo
wyzwanie
3.
W pracy wykorzystałam niebieski papier ze sklepu Namaste: dlatego karteczkę zgłaszam również do zabawy na blogu Namaste – Fan papieru czerpanego – październik
ddf (1)

Posted on 12 października 2015, in kartki, scrapbooking, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 15 Komentarzy.

  1. ale fajna ,w moim kolorze i to połączenie kolorystyczne bardzo mi się podoba 🙂

  2. Reniu, Elu – cieszę się, że i ta karteczka przypadła Wam do gustu 🙂

  3. Piękna kompozycja 🙂
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC 🙂

  4. Bardzo ciekawa kartka 🙂 Dziękujemy za udział w wyzwaniu – DT AltairArt i Skarbnica Pomysłów 🙂

  5. Piękna, pomysłowa kartka 🙂
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów 🙂

  6. fajna 🙂 dziekujemy za zabawe z Namaste 🙂

Dodaj komentarz