Daily Archives: 3 Maj 2014

Wyróżnienie i fioletowa karteczka

Powstałą kolejna karteczka urodzinowa, tym razem w kolorze fioletowym.
urodziny L
Dziękuję Dżasti za przyznanie mi wyróżnienia Liebster Award.
liebster-blog-button-pic
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”
Zatem odpowiadam na zadane pytania 🙂

1. Od jak dawna zajmujesz się swoim hobby?
Od zawsze coś tam dłubałam, ale „karteczkowa” zaczęłam „na poważnie”, kiedy od koleżanki dostałam kartę bożonarodzeniową ręcznie robioną. Od tego czasu nie kupuję kartek, tylko je robię.
2. Gdzie znajdujesz pomysły?
Najczęściej w swojej głowie, ale też na ulubionych blogach. Gdy to robię, wtedy siebie wstawiam linki do nich.
3. Ulubiony kolor?
Wszystkie kolory są fajne w zależności od „okazji” i w zasadzie nie mam ulubionego, chociaż lubię pewne zestawy: bordo-ecru, brąz – ecru
4. Jaki jest twój ulubiony materiał do prac?
Jest to z całą pewnością papier.
5. Jaką technikę preferujesz?
Uwielbiam scrapbooking i haft matematyczny, chociaż nie obce są mi i inne techniki, których ze względu na ograniczony czas nie jestem w stanie kontynuować
6. Jakiej techniki nawet nie ruszysz?
Mimo iż znam i w przeszłości „bawiłam się w to” nie ruszę szydełka i drutów – to nie na moje nerwy 😉
7. Która z technika najbardziej Ci się podoba, nie zwracając uwagi na to, co wykonujesz?
Poza scrapbookigiem i haftem matematycznym nieustannie zachwycam się frywolitka i robótkami na szydełku i drutach.

8. Jak to się stało, że zaczęłaś „rękodziełować”?
Zawsze lubiłam robótki wszelakie (to takie nasze „obciążenie” genetyczne, bo wszyscy w mojej rodzinie mają coś z „artysty” 😉 ), więc trudno mi powiedzieć „jak to się stało?” – po prostu w jakimś tam stopniu robię to od zawsze. Chociaż na poważnie to chyba od 2010r.
9. Twoje motto?
Mam kilka, ale najważniejsze, to chyba to: „Traktuj drugiego człowiek tak, jakbyś chciał by i on Cię traktował”.
10. Ile czasu poświęcasz swojemu hobby?
Tyle, na ile pozwala mi moja praca zawodowa. Na pewno mniej niż bym chciała 🙂
Niestety trudno wywiązać mi się z drugiego zadania, czyli mianowania kolejnych 11 blogów. Ze względu na ograniczenia czasowe, nie jestem na bieżąco z  nowymi blogami, a te które odwiedzam istnieją już po kilka lat. Dlatego pozwolę sobie nominować tylko 5  blogów:

RenatyPapierkownia
AnnetteObrazki z szycia wzięte
WeronikiŚwiat nicią malowany
MilkiRozmaitości Milki
StoonkiPapierowy ART

A to moje pytania:

  1. Od kiedy zajmujesz się swoim hobby?
  2. Co sprawiło, że zaczęłaś prowadzić bloga?
  3. Jakiej nowej techniki chciałabyś się nauczyć?
  4. Skąd czerpiesz inspiracje dla swoich prac?
  5. Czym zajmujesz się na co dzień?
  6. Jak spędzasz wolny czas, którego nie poświęcasz na realizację swojego hobby?
  7. Twoje marzenie związane z hobby?
  8. Twój ulubiony kolor?
  9. Twoje motto życiowe?
  10. Co sprawia Ci najwięcej radości?
  11. Jaka jesteś – jednym zdaniem?