Daily Archives: 21 sierpnia 2017

Będziesz mamą

Bycie mamą, to marzenie wielu kobiet. Ciąża to szczególny czas, szczególnie dla osoby, która długo czekała na wiadomość, że pod jej sercem rozwija się nowe życia.
I właśnie dla jednej z moich znajomych, która dowiedziała się, że będzie mamą postanowiłam zrobić karteczkę.

W związku z tym, że nie wiadomo, czy to będzie chłopczyk, czy dziewczynka, wybrałam papier, gdzie łączy się kolor różowy z niebieskim. Niestety na zdjęcia wychodzi jako fioletowy.
Chciałam by karteczka nie była za bardzo bogata, ale jednocześnie, by prezentowała się elegancko.
Karteczka jest jednocześnie inspiracją dla Sklepiku Gosi. Na sklepikowym blogu znajdziecie więcej zdjęć oraz szczegóły dotyczące wykorzystanych przeze mnie materiałów.
Zapraszam serdecznie 🙂
A to już moja karteczka

 

