Fioletowa w nietypowym kształcie

Dzisiejsza karteczka jest inspiracją dla sklepu Three Wishees.
Ma nietypowy kształcie. Wbrew pozorom jej konstrukcja jest prosta i składa się z 2 kwadratowych podwójnych kartek – jednej większej, drugiej mniejszej, z których każda ma jedno ze skrzydeł zgięte na pół. Potem są odpowiednio przyklejone i przyozdobione.
Mam nadzieję, że poniższe zdjęcia potwierdzą moje słowa.
A jak ozdobić kartkę, to tylko kwiatami z foamiranu. Ja wykorzystałam piankę jedwabną – pokolorowałam ją suchymi pastelami, biały foamiran irański i liliowy zimny. Listy wycięłam z oliwkowego foamiranu irańskiego .
Poszczególne warstwy kwiatków przyklejałam za pomocą klejem do foamiranu, a gotowe już kwiatki przyklejałam za pomocą kleju na gorąco. Elementy papierowe przyklejam za pomocą kleju Magic z aplikatorem
Do wykonania kwiatów użyłam także drucików florystycznych
No to się rozpisałam 😉
Mam nadzieję, że dorwaliście do sesji zdjęciowej mojej karteczki 🙂

Posted on 14 sierpnia 2017, in foamiran, kartki, scrapbooking, urodzinowe. Bookmark the permalink. 4 komentarze.

  1. Kartka przepiękna ,myślę że się skuszę i też w tym kształcie kiedyś zrobię 🙂 nie wiedziałam że jest taki klej ,który klei te cudne kwiatki 🙂

  2. Kocham fiolet (na równi z czerwienią, szarością i niebieskościami) – kartka przepiękna 🙂

Skomentuj

