Podwójne urodziny

Małżeństwo znajomych niedawno obchodziło swoje okrągłe urodziny.
Postanowiłam uczcić ten fakt karteczką o nietypowym kształcie. Jest ona jednocześnie inspiracją w najnowszym wyzwaniu na blogu Sklepiku Gosi – serdecznie zapraszam do wzięcia w nim udziału. Na sklepikowym blobu znajdziecie spis wykorzystanych przeze mnie produktów.
Ciekawa jestem, czy Wam spodobał się mój pomysł na podwójną karteczkę

 

Posted on 5 sierpnia 2017, in foamiran, jubileusze, kartki, scrapbooking, urodzinowe. Bookmark the permalink. 7 komentarzy.

  1. mnie się podoba ,jest warta zapamiętania 🙂

  2. super to wymyśliłaś

  3. Reniu, Elu – cieszę się, że spodobał się Wam mój pomysł 🙂

  4. Pomysłowa i elegancka 😃

  5. Szykowna, elegancka, niebanalna. Piękna!

Skomentuj

