Gratulacje za licencjat

Moja młodsza pociecha obroniła dyplom licencjacki. Wczoraj odebrał go i mogliśmy naocznie cieszyć się z tego dokumentu. Przy okazji powstała taka skromna karteczka „na szybko” (wykonanie nie zajęło mi więcej niż 10 minut). Syn zadowolony z karteczki i zawartości kieszonki 😉
Kartka ma podobny kształt do wczorajszej, czyli diamond card, ale inne proporcje

Posted on 18 lipca 2017, in kartki, scrapbooking, z okazji. Bookmark the permalink. 7 Komentarzy.

  1. karolina jeżak

    Świetna, pomysłowa kartka! 🙂

  2. fajna kartka ,sam kształt jest już ozdobą ,a do tego ramka no i zawartość kieszonki jest super – gratulacje dla syna 🙂

  3. Rewelacyjny pomysł!
    Z pewnością wykorzystam w przyszłości, jeśli nie będziesz miała nic przeciwko temu. Ostatnio robiłam kartki na absolutorium, ale Twój pomysł bardzo mi się podoba.

  4. Serdecznie gratuluję licencjatowi 🙂
    A karteczka świetna – jak zwykle u Ciebie Danusiu 🙂

  5. pomysłowa i śliczna

  6. Świetny pomysł na kartkę 😃

  7. Miło mi, że karteczka, a właściwie opakowanie na kasę spodobało się. Dziękuję też w imieniu syna za gratulacje ❤

Skomentuj

