Z niezapominajkami dla dostojnej jubilatki

Jedna z koleżanek mojej mamy wkrótce będzie obchodziła swoje urodziny. Zostałam poproszona, by zrobić dla niej karteczkę. Wytyczne: mają być niezapominajki. Postanowiłam zrobić karteczkę w formie dawno przeze mnie nierobionej, czyli diamond card. Oczywiście niezapominajki się na niej pojawiły i te w formie zrobionych przeze mnie kwiatków z foamiranu, jak i te w formie grafiki. Karteczka jest z tych „na bogato” ponieważ wykorzystałam i perełki, i koronkę: bawełnianą i papierową, i odlewy/odciski z masy soft… Zresztą, co Wam będę pisała – sami zobaczcie 🙂


Tył kartki:


Trochę szczegółów:



Karteczkę zgłaszam na wyzwania:

Aktualne wyzwanie / Current challenge

Posted on 16 lipca 2017, in foamiran, jubileusze, kartki, pudełka różne, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania. Bookmark the permalink. 9 Komentarzy.

  1. no ,no ,rzeczywiście jest bogata ,a przy tym bardzo,bardzo ładna 🙂

  2. Przepiękne lazurowe niezapominajki i piękna praca 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu Manuny 🙂 Pozdrawiam. Scrapelka

  3. Robi wrażenie, jest piękna 😃

  4. Miło mi kobietki, że komplecik przypadł Wam do gustu 🙂

  5. najbardziej podoba mi się niekonwencjonalna forma tej kartki – dziękuję za udział w wyzwaniu Manuny ❤ Ki

  6. Przepiękny, elegancki komplet, a lazurowymi kwiatuszkami jestem zachwycona 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu Manuny 🙂

  7. Cieszę się, ze mogłam wziąć udział w zabawie 🙂

  8. Cudowna praca:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Snip Art! Pozdrawiam słonecznie -Gosia*

Skomentuj

