Daily Archives: 14 lipca 2017

Opakowanie na przetwory

Lato, to czas, gdy robimy rożne przetwory. Ja w te klocki nie jestem najlepsza, ale mam jeden hit, który jest obiektem pożądanie wielu znajomych – to moje naleweczki. Wiedzieliście już kilka moich opakowań na nie. Dzisiaj chcę Wam pokazać opakowanie na coś równie pysznego, a mianowicie owoce, z których powstała nalewka. Są idealnym dodatkiem do lodów i równie fajnym prezentem jak sama nalewka 🙂
Taki słoiczek może stanowić fajną ozdobę, a po opróżnieniu może nam posłużyć np. jako świecznik
Jak zrobić takie szklane opakowanie? Wystarczy kawałek wstążki (fajnie prezentują się te w kratkę) i trochę koronki. Ja dodałam jeszcze własnoręcznie zrobione kwiaty z foamiranu. Wycięłam je moimi najnowszymi wykrojnikami: CRAFT PASSION WYKROJNIK KWIATY nr 6
oraz SPELLBINDERS STENCIL – MAK

A tak prezentuje się słoiczek i kwiatki:

Słoiczek zgłaszam na wyzwanie:


 

 

 

 

