Daily Archives: 9 lipca 2017

Kwieciście

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kartkę taką bardziej „na bogato”. Jej głównymi elementami są: ażurowa ramka oraz bukiet kwiatów.
Ramka składa się z 2 części. Jej spodnia warstwa wycięta jest wykrojnikiem CREATIVE EXPRESSIONS – WYKROJNIK – BORDER. 4 bordery posklejałam w kwadratową ramkę. Na nią, na kostkach dystansujących, nakleiłam kolejny element wycięty wykrojnikiem CREATIVE EXPRESSIONS – WYKROJNIK – SERWETKI – 5SZT.
Z kolei bukiet, to mix kwiatów wykonanych z foamiranu irańskiego (na ciepło): margerytki, pianki zefir (foamiran na zimny): róże oraz papieru czerpanego, który barwiłam pastelami suchymi (kwiatki w zielonkawym kolorze) oraz tuszami Distress ink (fioletowe). Do wycięcia kwiatków wykorzystałam wykrojniki: CRAFT PASSION WYKROJNIK KWIATY nr 6ROSY OWL – KWIATEK AC1, DIXI CRAFT WYKROJNIK KWIATY + STEMPLE.
Listki wycinałam z papieru czerpanego wykrojnikami: ROSY OWL – GAŁĄZKA, DIXI CRAFT WYKROJNIK LISTKI, Crafty Ann CAFLRS-14 FLOURISH #14 / LIŚCIE, Classic Leaf wykrojnik listki Rosy Owl.
Myślę, że wykorzystany jako tło papier wizytówkowy w kolorze brązowym i ecru, dodaje karteczce elegancji.


 

 

 

 

