Po męsku

Dzisiaj prosta męska karteczka, która jest jednocześnie moją inspiracją na rozpoczynające się na blogu Sklepiku Gosi wyzwanie. Serdecznie zapraszam Was do wzięcia w nim udziału.


Na blogu znajdziecie sporo inspiracji naszego DT, a moja prezentuje się tak:


Do jej wykonania użyłam następujących produktów ze sklepikowych półek
PAPIERY ZESTAW – Joy – A4 – WARM CHRISTMASMARIANNE DESIGN – CYFRY
BUTELECZKA NA KLEJ MAGIK Z PRECYZYJNĄ METALOWĄ KOŃCÓWKĄ 

Posted on 2 lipca 2017, in kartki, męskie, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania. Bookmark the permalink. 3 komentarze.

  1. ciekawa kartka Danusiu ,warta zapisania ,bo z tymi męskimi zawsze kłopot ,a ta mi się podoba 🙂

  2. Bardzo fajna i bardzo męska 🙂

  3. Z męskimi mam zawsze problem, dlatego cieszę się, że karteczka się spodobała 🙂

Skomentuj

