Różne różności

Ostatnio nie miałam czasu na wpisy na blogu – wiadomo: zakończenie roku szkolnego. Nie znaczy to, że tylko pracą żyłam. Trzeba było jakoś rozładować stres.
Tym razem zrobiłam kilka kwiatów z papieru czerpanego i maleństwa oraz parę „odlewów” z masy soft. Niektórym kwiatkom muszę jeszcze dorobić środki, ale to za jakiś czas 🙂






A i pozwólcie, że znowu się pochwalę. Moja kartka dla mamy wygrała wyzwanie

Posted on 24 czerwca 2017, in foamiran, foremki, moje małe sukcesy, papierowe kwiatki, scrapbooking, wyzwania. Bookmark the permalink. 4 komentarze.

  1. ale cudeńka

  2. aniołki przecudne ,reszta odlewów też super 🙂 kwiatki jak zwykle superaśne 🙂 wygrana zasłużona 🙂

  3. Wygranej serdecznie gratuluję, a Twoja produkcja śliczna 🙂

  4. Elu, Reniu, Anettko – dziękuję za miłe słowa ❤

Skomentuj

