Różany prezent w niebieskościach

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać coś „dużego”. To urodzinowy komplet w skład którego wchodzą: kartka, pudełko na nią i klatka – świecznik. Elementem „przewodnim” jest kolor biały i niebieski oraz róże.

Lubię łączyć w swoich pracach różne techniki. Tak też jest tym razem. Połączyłam scrapbooking z haftem krzyżykowym.

Miałam trochę problemu z tym, jak wyeksponować wyszyty obrazek, by prezentował się ciekawie. Postanowiłam zrobić karteczkę schodkową, którą przyozdobiłam różami z jedwabnej pianki. Róże wycinałam wykrojnikiem Rosy Dot – kwiatek AC1. Kartka jest inspiracją dla Sklepiku Gosi – tam można zobaczyć większą ilość jej zdjęć, także tych jak wygląda rozłożona 😉




 Dodatkiem do kartki jest klatka-świecznik przyozdobiona różami




By prezent nabrał większej elegancji, na kartkę zrobiłam pudełko (baza pochodzi z Rzeczy z Papieru – Pracowni Rękodzieła)



A tak w całości prezentuje się mój różany prezent w niebieskościach


Komplecik zgłaszam na wyzwania

 

 

Posted on 7 czerwca 2017, in foamiran, kartki, pudełka różne, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania, świeczniki. Bookmark the permalink. 9 komentarzy.

  1. prezent jest niesamowicie piękny ,po prostu nie wiem co napisać 🙂

  2. Cudny prezent przygotowałaś Danusiu 🙂
    Ucieszyłabym się bardzo z takiego prezentu, mimo że kolory zupełnie nie moje.
    Powodzenia w wyzwaniach :).

  3. Reniu, Elu – cieszę się, że komplecik przypadła Wam do gustu 🙂

  4. Ale śliczny komplet i taki niebieściutki – powodzenia w wyzwaniach 🙂

  5. Róże są piękne, a te haftowane … rewelacja 🙂 dziękuję za udział w wyzwaniu FHB

  6. Piękne projety i piękne kwiaty ! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studio 75!

Skomentuj

