Różana klatka – świecznik dla mamy

Dzisiaj Dzień Matki. To wyjątkowe święto wyjątkowej osoby. Każde dziecko stara się w tym dniu w jakiś szczególny sposób uczcić swoje matki. Ja tradycyjnie już zrobiłam dla mojej mamy karteczkę, do której dodałam świecznik w formie klatki, którą przyozdobiłam pastelowymi różami z jedwabnego foamiranu. Wycinałam je wykrojnikiem Rosy Dot – AC1.






A tak prezentuje się cały komplecik


Klatkę zgłaszam na wyzwania:

.

Posted on 26 Maj 2017, in foamiran, scrapbooking, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 17 Komentarzy.

  1. zrobiłaś przepiękny prezent dla Mamy ,jestem po prostu zachwycona 🙂

  2. Cudny prezent przygotowałaś – Mama z pewnością zachwycona.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w wyzwaniach 🙂

  3. Fantastyczna klatka i cudna karteczka!!!! Dziękuję za udział w zabawie w MiszMaszu Papierowym 🙂 Pozdrawiam

  4. Śliczny komplet – zarówno w całości, jak i w każdej części osobno.

  5. Przepiękne praca! Dziękuję, że wzięłaś udział w wyzwaniu na blogu MiszMasz Papierowy 🙂

  6. GosiaMachynia

    Piękne kwiaty, na tej klatce prezentują się fantastycznie. Dziękujemy za udział wyzwaniu DT Foamiran Polska !

  7. Miło mi, że moja praca się spodobała 🙂

  8. Jakie piękne kwiaty!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w Miszmaszowym wyzwaniu 🙂

  9. Przepięknie wyglądają te kwiaty. Oczu nie można oderwać 🙂 Dziękuję za wspólną zabawę na blogu sklepu Miszmasz Papierowy 🙂

  10. mosia, Asia – ogromnie mi miło, że i Wam spodobała się moja praca 🙂

  11. Zielonaliszka Studio Szok

    Koronki i kwiaty to zawsze wygląda dobrze 😊. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studio SZOK

  12. Cudowne kwiaty :)Dziękujemy za wspólną zabawę w wyzwaniu Studio SZOK.Pozdrawiam:)

  13. Miło mi, że mój prezent spodobał się kolejnym osobom 🙂

  14. Piękne kwiaty!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK 🙂

Skomentuj

