Roczkowy easel card

Ostatnio w Sklepiku Gosi pojawiła się sporo nowych produktów. Dwa z nich postanowiłam użyć w swojej najnowszej pracy, którą zrobiłam na roczek pewnego malucha. Są to: aniołek chłopiec – odlew z masy elastycznej i AMY DESIGN RAMKA WILD ANIMALS . Wykorzystałam również prześliczną ramkę PRECIOUS MARIEKE BORDER FANTASTIC FLOWERS – RAMKA to scrapek nią wycięty.
Po połączeniu tych elementów i dodaniu etykiety, którą przykleiłam za pomocą TAŚMY DYSTANSOWEJ 2mm, powstała taka oto karteczka sztalugowa.





Karteczkę zgłaszam na wyzwanie

Posted on 22 Maj 2017, in kartki, narodziny,chrzest, roczek, scrapbooking, wyzwania. Bookmark the permalink. 8 Komentarzy.

  1. Piękna kartka,a aniołek na niej jest przesłodki 😍

  2. kartka się pięknie prezentuje 🙂

  3. Taką karteczkę oprawiłabym i powiesiła nad łóżeczkiem.

  4. Śliczna karteczka. Jeśli pozwolisz zainspiruję się nią na roczek mojego Jasia.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  5. Miło mi, że karteczka spodobała się aż tylu osobom 🙂

  6. śliczna, delikatna kartka, dziękuję za udział w filigrankowym wyzwaniu!

Skomentuj

