Różyczki z jedwabnego foamiranu

Nie wiem jaka pogoda jest dzisiaj u Was, ale u mnie jest wyjątkowo ponuro, a to nie wpływa korzystnie na moje samopoczucie. By nieco się odprężyć i poprawić sobie nastrój, postanowiłam sięgnąć po jedwabny foamiran i zrobić z niego kilka różyczek. Chciałam przy okazji wypróbować jak będę wyglądały, gdy zrobię je tą samą metodą, ale z innych wykrojników. Dlatego też wybrałam 4 wykrojniki i z każdego z nich wycięłam po 4 kwiatki, które potem pokolorowałam. Następnie je wymodelowałam i posklejałam różyczki.
Wybrane przeze mnie wykrojniki to:
1.
DIXI CRAFT WYKROJNIK KWIATY + STEMPLE
2. LEANE CREATIVE – WYKROJNIK KWIAT JABŁONI
3. Rosy Dot – Kwiatek AC1
4. Rosy Dot – Kwiatek AC2


A tak prezentują się wykonane z nich różyczki:




 

Posted on 20 Maj 2017, in foamiran. Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. Każda róża jest inna i każda piękna 🙂 ja jakoś nie potrafię takiej cudownej zrobić ,wychodzą mi takie ściśnięte biedactwa 😦
    u mnie pogoda też ponura ,więc drzemka była 😉

  2. Cudne i takie delikatne są te róże,a każda inna jak w naturze.
    U mnie też zimno i ponuro. Pozdrawiam serdecznie 🙂

  3. Róże piękne, każda ma swój urok- u mnie do 16 było pięknie wręcz upalnie a potem momentalnie zrobiło się zimno. Pozdrawiam i życzę słonecznej niedzieli 🙂

  4. CUDOWNE.Czarodziejka z Ciebie Danusiu.Fajnie,że możesz sobie rozweselić nastrój ślicznymi kwiatkami….na przekór pogodzie.

  5. Tak pięknie je wymodelowałaś, że aż się nie chce wierzyć, że płatki są wykrojnikowe – wyglądają jak naturalne.

  6. Dziękuję wszystkim za tak życzliwe przyjęcie moich prób z jedwabnym foamiranem ❤ Cieszę się, że różyczki Wam się spodobały 🙂

Skomentuj

