Daily Archives: 20 Maj 2017

Różyczki z jedwabnego foamiranu

Nie wiem jaka pogoda jest dzisiaj u Was, ale u mnie jest wyjątkowo ponuro, a to nie wpływa korzystnie na moje samopoczucie. By nieco się odprężyć i poprawić sobie nastrój, postanowiłam sięgnąć po jedwabny foamiran i zrobić z niego kilka różyczek. Chciałam przy okazji wypróbować jak będę wyglądały, gdy zrobię je tą samą metodą, ale z innych wykrojników. Dlatego też wybrałam 4 wykrojniki i z każdego z nich wycięłam po 4 kwiatki, które potem pokolorowałam. Następnie je wymodelowałam i posklejałam różyczki.
Wybrane przeze mnie wykrojniki to:
1.
DIXI CRAFT WYKROJNIK KWIATY + STEMPLE
2. LEANE CREATIVE – WYKROJNIK KWIAT JABŁONI
3. Rosy Dot – Kwiatek AC1
4. Rosy Dot – Kwiatek AC2


A tak prezentują się wykonane z nich różyczki:




 

