Dla Mamy

Dzisiaj chciałam pokazać Wam kartkę, którą zrobiłam dla najważniejszej kobiety w moim życiu, czyli mojej Mamy z okazji Dnia Matki. Chciałam, by ta kartka była elegancka i stonowana. Wykorzystałam piękne tekturki (ramka i cytat). Dodałam delikatne kwiaty, które wykonałam z foamiranu na gorąco (stokrotki) i welurowego (róże i maleństwa). Do tego kilka półperełek, pręcików i praca gotowa 🙂




Kartkę zgłaszam na wyzwania:

.

Posted on 19 Maj 2017, in foamiran, kartki, scrapbooking, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 12 Komentarzy.

  1. kartka jest przepiękna 🙂

  2. Sentencja świetna, kartka piękna 😃

  3. GosiaMachynia

    Ale piękna, cudne kwiatki, wszystko dopracowane w najmniejszym detalu super !! Dziękujemy za udział w wyzwaniu DT Foamiran Polska.

  4. Jak najbardziej Ci wyszło 🙂 kartka bardzo elegancka i stonowana. Piękna kompozycja 🙂 dzięuję za udział w wyzwaniu Filigrankowym!

  5. Jaka piękna i urocza! Ślicznie się prezentuje:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studio SZOK. Pozdrawiam bardzo serdecznie -Gosia/Peninia

  6. Cieszę się, że się spodobała 🙂

  7. Jaka elegancka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK 🙂

Skomentuj

