Z okazji święceń kapłańskich

Wczoraj pokazałam Wam komplet dla przyjaciela naszej rodziny, a dzisiaj chcę pokazać kartkę, którą zrobiłam na prośbę mojego syna dla jego kolegi, który wczoraj przyjął świecenia kapłańskie. Wykorzystałam tekturki – kartka miała być bez zbędnych ozdób i miała być wymowna. Syn jest z niej zadowolony. Mam nadzieję, że kartka spodoba się też jego koledze.




Dzisiaj chciałam też Was zaprosić do przeczytania posta na blogu Three Wishes, w którym w ramach cyklu Wizytówka – poznajmy się, napisałam kilka słów o sobie

Posted on 14 maja 2017, in dla kapłanów i zakonnic, kartki, scrapbooking, z okazji. Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. Na pewno się spodoba ,bardzo ładna ,delikatna ,wymowna kartka 🙂

  2. Bardzo ładna

  3. Kartka piękna. Śliczna także serwetka pod tekturką.

  4. Dziękuję Wam kobietki za miłe słowa ❤
    Haniu, ta serwetka to tekturkowa ramka 😉

  5. Pisałam to nie raz – w prostocie siła 🙂

Skomentuj

