Z okazji 5 rocznicy święceń kapłańskich

Wczoraj przyjaciel naszej rodziny obchodził swój skromy jubileusz – 5 rocznicę święceń kapłańskich. Z tej okazji przygotowałam dla niego drobną pamiątkę: album i exploding box, w którym zawarłam parę ważnych dla niego miejsc i momentów. Prezent został wręczony, więc mogę co nieco pokazać. Z wiadomych powodów pokażę Wam tylko niektóre z 18 ozdobionych stron albumu (te bez osobistych zdjęć). Większość wykorzystanych tekturek wycięła dla mnie p. Kalina Papierska, ale też wykorzystałam tekturki m.in. z: Crafty Moly, Ego Craft. Wykorzystałam też nowy wykrojnik winorośl z ali
Znajomy zaskoczony, wzruszony i zachwycony. Dla takich chwil warto było robić te prace


Album

Pudełko

Posted on 13 Maj 2017, in "wybuchowe" pudełka, albumy, dla kapłanów i zakonnic, jubileusze, scrapbooking, z okazji. Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. A więc tak ,wszystko pooglądałam , szkoda że wcześniej nie zrobiłaś ,bo może bym się wzorowała gdy robiłam moją kartkę 😉
    a co mogę napisać o samej pamiątce ? nie wiem co napisać ,bo jestem pod takim wrażeniem ,że żadne słowa tego nie opiszą ,dla mnie to po prostu CUDO 🙂

  2. Piękne, wspaniałe , cudownie i wruszające …cóż można więcej .. jestem pod wrażeniem.

  3. Nie dziwię się reakcji obdarowanego – to przepiękna, cudowna, fantastyczna, zachwycająca, wyjątkowa, niepowtarzalna (można by tak długo 🙂 ), a do tego bardzo osobista pamiątka.

  4. Miło mi kobietki, że i Wam spodobał się ten komplet 🙂

  5. Boxy i kartki dla kapłanów i zakonnic są Twoim znakiem firmowym. Piękna pamiątka.

Skomentuj

