Wiosenny przybornik, czyli kolejna inspiracja dla Three Wishes

Wiosna, to czas porządków – również na naszych biurkach. Postanowiłam i ja nieco ogarnąć swoje, dlatego też skorzystałam z papierowego przybornika do dekorowania. A skoro jest do dekorowania – postanowiłam go nieco przyozdobić. Zrobiłam to za pomocą prześlicznych papierów ScrapBerry’ – Flower Garden SCB220609006, a także kwiatków, które wykonałam z białego foamiranu oraz jedwabnego foamiranu, barwionych kredkami „Bambino”. Do przyklejania użyłam pistoletu do klepju na gorąco, kleju na gorąco (do foamirnu) i kleju Magik (do papieru).
A tak prezentuje się mój przybornik
:






    

Dla tych, którzy dotrwali do końca mam jeszcze jedną wiadomość. Otrzymałam wyróżnienie w wyzwaniu blogu Foamiran Polska: „Do wyboru, do koloru…”, z czego bardzo się cieszę 🙂


 

 

Posted on 8 maja 2017, in foamiran, moje małe sukcesy, pudełka różne, scrapbooking. Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. do końca dotrwałam ,gratuluję wyróżnienia 🙂
    jeżeli chodzi o przybornik ,to jest rewelacyjny , papier rzeczywiście śliczny ,a kwiatki jak zwylke cudowne 🙂

  2. bardzo mi się podoba

  3. Danusiu serdecznie gratuluję wyróżnienia, bo w pełni zasłużone 🙂
    Przybornik świetny, papiery super, a kwiatki – mistrzostwo świata.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  4. Gratuluję zasłużonego wyróżnienia 🙂 Przybornik piękny i bardzo wiosenny 🙂

Skomentuj

