Kwiatowe serce

Dawno nie robiłam kwiatków z papieru czerpanego. Nadarzyła się jednak okazji i postanowiłam pobawić się nim, robiąc skromną ślubną karteczkę, w której głównym elementem jest serce wypełnione papierowymi różyczkami.

Karteczkę zgłaszam na wyzwanie
aktualne wyzwanie:

Posted on 5 Maj 2017, in kartki, scrapbooking, wyzwania, ślub, rocznica ślubu. Bookmark the permalink. 11 komentarzy.

  1. gruzinowa

    piękne ,też mam w planie podobne zrobić ,ale później ,dla córki mojej bliskiej koleżanki ,która w lipcu za mąż wychodzi 🙂

  2. Kwiatki cudne i karteczka śliczna – prosta i bardzo elegancka.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  3. Reniu, Elu – miło mi, że spodobała się Wam moja karteczka 🙂

  4. Monika Hoppe

    Przecudne!!! Brak mi słów!

  5. Serce kwiatowe i kartka z nim w roli głównej jest prześliczna!!! Niesamowicie elegancka:). Życzę powodzenia w wyzwaniu – jak nie wygra to się bardzo zdziwię!!! Pozdrawiam serdecznie:).

  6. Skromna to Ty jesteś Danusiu- kartka cudna!

  7. Moniko, Kasiu, Wiesiu – cieszę się, że i Wam spodobała się ta karteczka 🙂

  8. Śliczne jest to serce, bardzo mi się takie utkane z kwiatów podobają.

  9. Przepięknie !! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Papieru Czerpanego!! Pozdrawiam

Skomentuj

