Mini karteczki

Chciałam Wam pokazać dzisiaj mini karteczki. Po raz pierwszy wykorzystałam odlewy z masy plastycznej. Ten, który wykorzystałam nadaje się na różne okazje: narodziny, chrzest, roczek, komunia, podziękowanie dla gości komunijnych i co nam jeszcze wyobraźnia podpowie. Ja zrobiłam karteczki dla wnuczek mojej koleżanki.

Odlewy można kupić w Sklepiku Gosi:
dziewczynka: https://sklepikgosi.pl/aniolek-dziewczynka-p-2053.html
chłopiec: https://sklepikgosi.pl/aniolek-chlopiec-p-2054.html

Posted on 4 Maj 2017, in kartki, scrapbooking, z okazji. Bookmark the permalink. 7 Komentarzy.

  1. gruzinowa

    ale słodkie maleństwa 🙂

  2. Urocze są te karteczki z aniołkami:). Proste, a zarazem bardzo eleganckie:). Pozdrawiam.

  3. Zazwyczaj gipsowe aniołki kojarzą mi się z cmentarzem, ale te akurat są śliczne.

Skomentuj

