Testuję welurowy foamiran

Na rynku pojawił się nowy foamiran – welurowy. Podczas warsztatów z Liną Shvets kupiłam sobie jeden arkusz i… żałuję, że nie więcej. Dlaczego? Bo to pianka idealna, przynajmniej dla mnie.
A oto jej atuty:
– miła w dotyku,
– można obrabiać ją na zimno i na ciepło. Na ciepło obróbka jest wręcz idealna – pianka jest fantastyczna, poddaje się modelowaniu i nie odkształca się. Przy czym jest bardziej elastyczna niż irański foamiran. Mniejsze elementy łatwiej się modeluje niż przy pozostałych
– jest mocniejsza, nie rwie się tak łatwo jak tak pianka zefir i irańska
– łatwo się ją barwi. Ja tradycyjnie używam kredek „Bambino”
– po raz pierwszy jestem zadowolona z efektu mojej pracy
Wady:
– chyba tylko jedna… cena
A i moja próba wycięcia kształtu za pomocą dziurkacza spełzła na niczym. Nie wiem, czy to przez to, że chciałam wyciąć mały kwiatek, ale dziurkacz nie dał rady do końca przeciąć pianki i w zasadzie musiałam ją z niego wyszarpać. Ale tak naprawdę, to ja bardzo rzadko wycinam foamiran dziurkaczem, więc to dla mnie nie problem.
A to już efekty mojej pracy – kwiatki na kartki:




Posted on 3 Maj 2017, in foamiran, scrapbooking. Bookmark the permalink. 13 komentarzy.

  1. gruzinowa

    och Danusiu ,ale te kwiatki są cudne 🙂

  2. Danusiu, kwiatki są zachwycające. Obiecuję sobie, że muszę też pognieść tę piankę. Trudno oderwać od nich oczy.Barwienie wyszło przeuroczo, lekko i prawie czuję ich zapach (to kwestia wyobrazni 🙂 )

  3. Prześlczne kwiatuszki! :)))

  4. cudowne

  5. Piękne kwiatuszki !!!!

  6. ach, jakie one są cudne!

  7. Ogromnie mi miło, że spodobały się Wam moje kwiatki 🙂

  8. Jesteś prawdziwą mistrzynią!!! Wszystkie kwiaty, które wykonujesz obojętnie czy z foamiranu irańskiego, welurowego, jedwabnego, papieru zwykłego czy czerpanego są prześliczne, super pokolorowane i bardzo delikatne:). Brawo TY!!!
    I te kursy, z którymi się z nami dzielisz – dziękuję bardzo za ogrom wrażeń wzrokowych:). Pozdrawiam serdecznie:).

  9. One są prześliczne 🙂

  10. Kwiatki są pełne uroku i sprawiają wrażenie jakby były lekkości piórka. Ty to Danusiu masz wprawę, pozostaje mi z utęsknieniem czekać na kolejną dostawę 🙂

Skomentuj

