Ukwiecona klateczka

Jak wiecie byłam uczestniczyłam ostatnio w warsztatach z Liną, na których robiliśmy dekorację w stylu shabby chic. Moją pracę pokazywałam w tym poście.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać klateczkę, którą ozdobiłam sama. Klatkę, która jest jednocześnie świecznikiem kupiłam w sklepie Three Wishes. Jest ona nieco mniejsza niż ta, którą ozdabialiśmy z Liną, dlatego też kwiatki musiałam zrobić mniejsze. Wycięłam je z jedwabnego foamiranu wykrojnikami: Rosy Owl – kwiatek AC1. Barwiłam je kredkami „Bambino”. Tym razem to mix kolorów: niebieskiego, fioletowego i różowego (mam nadzieję, że na zdjęciach będzie to widoczne). Listki też wycięte są z jedwabnego foamiranu i pokolorowane zieloną kredką „Bambino”.
A tak prezentuje się cała klateczka




A tu, kwiatki z bliska






Pracę zgłaszam na wyzwania:

.Na kompozycję składa się 5 kwiatów
WYZWANIE SIÓDME
Wykorzystałam kolory: zielony, niebieski, fioletowy i różowy

Posted on 29 kwietnia 2017, in foamiran, scrapbooking, wyzwania, świeczniki. Bookmark the permalink. 14 komentarzy.

  1. kurcze Danusiu ,to jest cudna ozdoba ,bardzo mi się podoba 🙂

  2. Cudnie ubrałaś naszą klateczkę, zamówię ich więcej 😉
    Kwiatuszki pełne uroku i jak Ci się podoba jedwabny foamiran?

    • Dziękuję Małgosiu ❤ Jedwabny foamiran oswajam już od jakiegoś czasu. Jest świetny na duże i średnie kwiaty i na pewno będę do niego często wracała. Muszę jeszcze popracować nad maleństwami z niego 🙂

  3. Kwiaty boskie! i te kolorki !! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studia SZOK!! Pozdrawiam

  4. Piękne! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio SZOK!! Pozdrawiam ciepło i słonecznie -Gosia!

  5. Śliczne kwiaty!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio SZOK 🙂

Skomentuj

