Ślubny komplet

Dzisiaj chciałam Wam pokazać ślubny komplet, który ostatnio zrobiłam. Składa się on z kartki i pudełka. Do wykonania wykorzystałam m.in.: tekturki, foamiranowe kwiatki (LEANE CREATIVE – WYKROJNIK KWIAT JABŁONIROSY OWL – KWIATEK AC2) i scrapki wycięte wykrojnikami: PRECIOUS MARIEKE BORDER FANTASTIC FLOWERS – RAMKADIXI CRAFT WYKROJNIK LISTKI. Aby podkreślić ślubny charakter pracy pomiędzy kwiatki dodałam kawałki tiulu oraz przykleiłam parę dźetów






Posted on 28 kwietnia 2017, in foamiran, kartki, scrapbooking, z okazji, ślub, rocznica ślubu. Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. ale piękna kartka w super pudełku ,ramka cudna szkoda że nie ma jej w sklepie ,bo może bym się skusiła 🙂

  2. jesteś mistrzynią-SUPER

  3. Delikatny, elegancki, śliczny 🙂

Skomentuj

