Urodzinowa w niebieskościach

Chcę Wam pokazać karteczkę urodzinową w niebieskościach. Wykorzystałam liczny i delikatny papier PAPERCRAFT HAUSE – BACKGROUNDS, który zakupiłam w Sklepiku Gosi. Kwiatki wykonałam z jedwabnego foamiranu, który barwiłam kredkami „Bambino”.  Tworząc karteczkę, skorzystałam z wykrojników: ROSY OWL – PASEK – MOC ŻYCZEŃ, CRAFT PASSION WYKROJNIK GAŁĄZKA, PRECIOUS MARIEKE BORDER FANTASTIC FLOWERS – RAMKA


Kartkę zgłaszam na wyzwanie:

WYZWANIE SIÓDME
Wykorzystałam kolory: niebieski, fioletowy i zielony

Posted on 23 kwietnia 2017, in foamiran, kartki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania. Bookmark the permalink. 5 komentarzy.

  1. cudna Karteczka Danusiu 🙂

  2. Elunie – cieszę się, że spodobała się Wam ta karteczka 🙂

  3. śliczna kartka jak wszystko co robisz.Ja dopiero zaczynam i jesteś dla mnie inspiracją.
    Mam pytanko odnośnie wykrojnika sowy – gdzie ją kupiłaś i czy mogłabyś wysłać zdjęcie tego wykrojnika -wszystkie części (mam wujka który może go zrobić)bardzo mi na tym zależy

Skomentuj

