Komunijna karteczka nr 1

Święta, Święta i… po Świętach. Ale jak to w życiu bywa, okazja do zrobienia karteczki zawsze się znajdzie 😉

Wkrótce maj, a więc i czas komunii. Postanowiłam i ja zrobić karteczkę na tę okazję. Jest ona zarazem inspiracją dla Sklepiku Gosi

Chciałam, by moja pamiątka I Komunii świętej była elegancka, ozdobna, ale nie przeładowana. Idealnym rozwiązaniem wydało mi się wykorzystanie ramki WYKROJNIK PRECIOUS MARIEKE RAMKA.


W zasadzie sama ramka wystarcza za całą ozdobę. Ja dodałam jeszcze tektukowy kielich i hostię oraz 2 gałązki bluszczu/winorośli, samoprzylepne półprerełki i drobniutki kwiatki, które zrobiłam z białego foamiranu.

Etykietę wycięłam za pomocą WYKROJNIKA ROSY OWL PASEK. Podkleiłam ją za pomocą kostek dystansujących i… karteczka gotowa.

Na blogu Sklepiku Gosi znajdziecie listę produktów, których użyłam, by zrobić tę karteczkę 🙂

Posted on 19 Kwiecień 2017, in kartki, komunia, scrapbooking. Bookmark the permalink. 4 komentarzy.

  1. kartka będzie piękną pamiątką Danusiu 🙂

  2. Piękna,delikatna karteczka 🙂

  3. No i właśnie taka jest, elegancka, ale nie przeładowana. Piękna 🙂

  4. Dziękuję Wam kobietki za życzliwe przyjęcie tej karteczki 🙂

Skomentuj

