Wielkanocne wykrojniki – inspiracje

Na półkach Sklepiku Gosi zagościło wiele pięknych wielkanocnych wykrojników, dlatego postanowiłam, że pokażę Wam jak można wykorzystać kilka z nich. Nie zrobię jednak tego tutaj, ale na sklepikowym blogu. Tu pokażę tylko na zachętę zbiorowe zdjęcie wszystkich prac. Większe zdjęcia i informacje na temat wykorzystanych wykrojników ze Sklepiku Gosi znajdziecie TUTAJ 🙂  Zapraszam

Posted on 3 kwietnia 2017, in foamiran, kartki, scrapbooking, wielkanocne. Bookmark the permalink. 5 Komentarzy.

  1. Piękne kartki Danusiu zrobiłaś i znowu namówiłaś mnie na zakupy 🙂

  2. kartki świąteczne skończyłam robić ,a teraz udałam wszystkie zaskórniki ,oj nieładnie tak koleżankę naciągać 😉 🙂

  3. Elu, Reniu – cieszę się, że spodobały się Wam moje karteczki. Fajnie też, że uzupełniłyście sobie swoje wykrojnikowe zbiory 🙂

Skomentuj

