Big jajo (nr 9)

To już 9 styropianowa „pisanka”. Tym razem w wersji XXL (ma 20 cm). Jajko pomalowałam farbą akrylową, przyozdobiłam ozdobnym sznurkiem skręcanym w kolorze zielonym. Dodałam także koronkę bawełnianą, ozdobną lamówkę i mnóstwo foamiranowych kwiatków. Jajko przyozdobione jest w ten sam sposób z obu stron.






Moje jajo zgłaszam na wyzwania:

 

 

Posted on 30 marca 2017, in foamiran, jajka, scrapbooking, wielkanocne, wyzwania. Bookmark the permalink. 13 komentarzy.

  1. o kurcze to już nie jajko tylko jajo ,ale dużo pracy musiałaś wykonać by go ozdobić – jest piękne 🙂

  2. Piękne jest to jajo.
    Życzę powodzenia w wyzwaniach 🙂

  3. Reniu, Elu – cieszę się, że spodobało się Wam to moje big jajko 🙂

  4. Dziękuję Anettko ❤

  5. kolejne, pomysłowe jajo! ta kolorystyka najbardziej trafia w mój gust, taka delikatna, wiosenna 🙂 dziękuję za udział w Filigrankowym wyzwaniu 🙂

  6. piękne jajo, dziękujemy za udział w zabawie z Filigrankami 🙂

  7. Kolejna wiosenna pisanka:) Piękna:)

  8. dziękuję za udział w pisankowym wyzwaniu Przydasi Pasjonaty ;))

Skomentuj

